НЕЛІНІЙНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ

  • Т. В. Кичкирук кандидат філософських наук, асистент кафедри філософії Національного університету біоресурсів і природокористування України
Ключові слова: нелінійне мислення, вища економічна освіта, фахівець, система знань, ринкові трансформації, нелинейное мышление, высшее образование, специалист, система знаний, рыночные трансформации, nonlinear thinking, higher economic education, expert, system of knowledge, market transformation

Анотація

Кичкирук Т. В. Нелінійне мислення як чинник підвищення якості економічної освіти. – Стаття. У статті розглядаються особливості нелінійного мислення в економічній освіті, аналізується сучасний стан економічної освіти в Україні, її досягнення, суперечності й недоліки; обґрунтовуються основні чинники та напрями підвищення якості економічної освіти у вітчизняній вищій школі в умовах ринкових трансформацій, характеризується те, які уроки для України може мати зарубіжний досвід таких країн, як Велика Британія, Німеччина, Франція. Виокремлюються ключові позитивні моменти, що можуть бути запроваджені для реформування й удосконалення національної системи вищої економічної освіти; наголошується, що запозичення має відбуватися не безоглядно, а зі здійсненням глибинного аналізу, з урахуванням національної специфіки і традицій вищої економічної освіти, яка, хоча й була тривалий час у полоні хибних ідей і педагогічних практик, усе ж таки має певні здобутки, що можуть бути плідно використані.

 

Kychkyruk T. V. Nonlinear thinking as a factor of improving the quality of economic education. – Article. This paper is focused on the features of nonlinear thinking in economic education, the current state of economic education in Ukraine, its achievements, contradictions and shortcomings. It aims to research the factors and areas of improving the quality of economic education in the national high school under the conditions of market transformations, as well as international experience of Great Britain, Germany, and France. The author distinguishes the key positive points that can be implemented to reform and improve the national system of higher economic education; stresses that Ukrainian economic education should not blindly follow international standards but it has to take into account national peculiarities and traditions of higher economic education that despite a long time captivity of false ideas and teaching practices still has some achievements that can be fruitfully used.

Біографія автора

Т. В. Кичкирук, кандидат філософських наук, асистент кафедри філософії Національного університету біоресурсів і природокористування України

кандидат філософських наук, асистент кафедри філософії Національного університету біоресурсів і природокористування України

Опубліковано
2018-10-10
Як цитувати
Кичкирук, Т. (2018). НЕЛІНІЙНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (7), 70-73. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.241