ДЖОН ДЬЮЇ ЯК НАУКОВЕЦЬ, ФІЛОСОФ ТА ОСВІТЯНИН

  • М. В. Розпутна аспірант Інституту філософської освіти і науки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Ключові слова: наука, прагматизм, інструменталізм, педагогіка, школа, освіта, філософія освіти, історія філософії, science, pragmatism, instrumentalism, education, school, philosophy of education, history of philosophy

Анотація

Розпутна М. В. Джон Дьюї як науковець, філософ та освітянин. – Стаття. У статті розглядається становлення американського вченого Джона Дьюї як науковця, вплив на його філософські та педагогічні погляди вчителів, викладачів. Також вивчаються основні погляди вченого на прагматизм, освітню діяльність, філософію й демократію. Актуальним і важливим залишається визначання ролі постаті Джона Дьюї в історико-філософському контексті як прагматика та наукового діяча ХХ століття.

 

Rasputnaya M. V. John Dewey as a scientists, philosopher and educator. – Article. This article deals with John Dewey’s formation as a scientist and the impact of his teachers on his philosophical and pedagogical views. It also addresses his basic views on pragmatism, education, philosophy and democracy. Defining the role of John Dewey in historical and philosophical context as pragmatist and scientist of twentieth century remains relevant and important.

Біографія автора

М. В. Розпутна, аспірант Інституту філософської освіти і науки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

аспірант Інституту філософської освіти і науки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Опубліковано
2018-10-12
Як цитувати
Розпутна, М. (2018). ДЖОН ДЬЮЇ ЯК НАУКОВЕЦЬ, ФІЛОСОФ ТА ОСВІТЯНИН. Актуальні проблеми філософії та соціології, (7), 133-136. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.256