СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВНЗ

  • С. Є. Орєхова кандидат історичних наук, доцент кафедри культурології та інформаційної діяльності Маріупольського державного університету
  • Х. О. Феоктістова студентка Маріупольського державного університету
Ключові слова: імідж, системні якості іміджу, вищий навчальний заклад, PR, image, image quality of the system, higher education

Анотація

Орєхова С. Є., Феоктістова Х. О. Соціально-психологічний аспект питання створення позитивного іміджу ВНЗ. – Стаття. У статті окреслено необхідність будь-якої організації виділятися на ринку товарів і послуг за допомогою реклами та PR. Визначено поняття позитивного й дієвого іміджу. Виокремлено необхідність ураховувати системні якості іміджу під час його створення. Охарактеризовано основні види іміджу установ. Визначено різницю між поняттями «реклама» та «PR», а також охарактеризовано зовнішній і внутрішній PR. Показано, з якими суб’єктами контактує ВНЗ, окреслено очікування суб’єктів від ВНЗ. Виділено соціально-психологічні аспекти використання іміджу як одного з інструментів PR для зміцнення позицій ВНЗ на ринку освітніх послуг. Доведено, що створення дієвого позитивного іміджу ВНЗ змінить деякі аспекти його функціонування в позитивний бік, допоможе заохотити потенційних споживачів освітніх послуг надати перевагу саме освітнім продуктам цієї установи.

 

Orehova S. E., Feoktistova K. O. Socio-psychological aspect of the question of creating a positive image of the university. – Article. The article outlined the necessity for any organization to stand out in the market of goods and services through using advertising and PR. The concepts of positive and efficient image are defined. The need to take into account systemic qualities of the image in process of creation it is identified. The main types of organization’s images are described. The difference between the concepts of “advertising” and “PR” is described. Internal and external PR are described. Showing with what subjects contacted Universities, outlined the expectations of subjects. Highlighted the social and psychological aspects of the image as a tool of PR. It is proved that the creation of a positive image of the university effective change certain aspects of its functioning in a positive direction, will help persuade potential consumers of educational services to give preference to products of this educational institution.

Біографії авторів

С. Є. Орєхова, кандидат історичних наук, доцент кафедри культурології та інформаційної діяльності Маріупольського державного університету

кандидат історичних наук, доцент кафедри культурології та інформаційної діяльності Маріупольського державного університету

Х. О. Феоктістова, студентка Маріупольського державного університету

студентка Маріупольського державного університету

Опубліковано
2018-10-16
Як цитувати
Орєхова, С., & Феоктістова, Х. (2018). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВНЗ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (8), 103-105. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.289