ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКОГО СПАДКУ ЛЕСТЕРА УОРДА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ

  • О. Г. Найдьонов Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України
Ключові слова: інформаційне суспільство, соціальний інтелект, Лестер Франк Уорд, психологія, знання, прогрес, информационное общество, социальный интеллект, психология, знания, прогресс, information society, intelligence, Lester Frank Ward, psychology, knowledge, progress

Анотація

Творення інформаційного суспільства в Україні актуалізує
глибше усвідомлення чинників суспільної динаміки.
Традиційне звернення, що йде з радянської епохи, до матеріалістично-економічних
чинників не дає позитивного результату.
Творчий спадок Лестера Уорда в контексті формування
інформаційного суспільства отримує сучасне звучання. Його
заклик до вивчення людської душі, положення про значення
психології для суспільствознавства і свідомого суспільного
розвитку, роль сукупного інтелекту народу та його підвищення
засобами освіти варті бути залученими до українського соціально-філософського
дискурсу.

 

Creating an information society in Ukraine actualizes the
greater awareness of factors of a social dynamics. The traditional
appeal that comes from the Soviet era, to the materialist-economic
factors did not give a positive result. Lester Ward’s
creative legacy in the context of the information society gets a
modern sound. His appeal to the study of the human soul, the
importance of psychology for social and conscious social development,
the role of aggregate intelligence people, and improve
the means of education deserve to be involved in Ukrainian social
and philosophical discourse.

Біографія автора

О. Г. Найдьонов, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України

докторант відділу інтернаціоналізації вищої освіти

Опубліковано
2018-10-18
Як цитувати
Найдьонов, О. (2018). ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКОГО СПАДКУ ЛЕСТЕРА УОРДА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (9), 77-80. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.332