ПАТРІОТИЗМ – ФЕНОМЕН ПАРАДИГМИ КОМУНІКАТИВНОГО СУСПІЛЬСТВА

  • В. І. Аксьонова Національний авіаційний університет

Abstract

Глобалізація комунікативного суспільства обумовлює
дух патріотизму як складного соціокультурного контексту,
що відображає цілісні характеристики освіти інформаційного
суспільства, яка перетворює парадигму філософії на засадах
тісної взаємодії зв’язків між суспільствами – різновиду
етносоціального й планетарного соціуму. Постнеокласичний
аналіз викликає необхідність систематизації методологічних
основ, принципів, критеріїв, підходів і дискурсів міжкультурної
комунікації, розроблених вітчизняними й зарубіжними
дослідниками.

 

The phenomenon of global communication society makes
an analysis of the spirit of patriotism as a complex social and
cultural context that reflects a coherent set of relations: education
characterize the Information Society, which transforms the
paradigm of philosophy on the basis of communication because
of the close interaction and binding ties between societies – Eth- no-Social and the kind of global society. Presented postneon- classical analysis, due to the need to systematize theoretical and
methodological foundations, principles, criteria, approaches
and intercultural communication discourse developed by domestic
and foreign researchers.

Author Biography

В. І. Аксьонова, Національний авіаційний університет

кандидат філософських наук,
доцент кафедри соціально-гуманітарних наук
Кіровоградської льотної академії

Published
2018-10-31
How to Cite
Аксьонова, В. (2018). ПАТРІОТИЗМ – ФЕНОМЕН ПАРАДИГМИ КОМУНІКАТИВНОГО СУСПІЛЬСТВА. Актуальные проблемы философии и социологии, (10), 7-9. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.353