КОНЦЕПЦІЯ НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО РИНКУ ПРАЦІ

  • П. Г. Давидов Донецький національний медичний університет імені Максима Горького
Ключові слова: неперервна освіта, післядипломна освіта, соціальна модель, європейська модель, ринок праці, непрерывное образование, последипломное образование, социальная модель, европейская модель, continuing education, postgraduate education, social model, the European model, labor market

Анотація

У статті проаналізовано причини формування та європейський
досвід функціонування системи освіти впродовж
життя як складової європейської соціальної моделі неперервної
освіти й окреслено сучасні світові тенденції її розвитку в
умовах цивілізаційної кризи. Визначено основні принципи
та головні завдання розвитку неперервної освіти в Україні.
Обґрунтовано роль освіти протягом життя в забезпеченні національних
інтересів Української держави в гуманітарній,
соціальній і економічній сферах, її вплив на створення конкурентоспроможного
ринку праці.

 

The causes of the formation and the European experience of
functioning of the education system throughout the life as an
integral component of the European social model of continuing
education are analyzed and modern world tendencies of its development
in the conditions of civilizational crisis are marked
in the article. The basic principles and the main tasks of the development
of continuing education in Ukraine are determined.
The role of lifelong education in ensuring the national interests
of the Ukrainian state in the humanitarian, social and economic
spheres, and its impact on the creation of a competitive labor
market are proved.

Біографія автора

П. Г. Давидов, Донецький національний медичний університет імені Максима Горького

кандидат філософських наук, доцент,
доцент кафедри філософії, соціально-гуманітарних дисциплін,
іноземних мов, української та латинської мов

Опубліковано
2018-10-31
Як цитувати
Давидов, П. (2018). КОНЦЕПЦІЯ НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО РИНКУ ПРАЦІ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (10), 31-35. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.360