БІОПОЛІТИЧНА ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНЯ КОНЦЕПЦІЯ:
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ І ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ В УМОВАХ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Анотація
У статті представлено композиційний виклад розробленої
автором біополітичної філософсько-освітньої концепції, призначеної
для функціонування в умовах розбудови вітчизняного
громадянського суспільства. Підкреслено, що будь-яка
філософсько-освітня концепція є складною, прагматичною,
динамічною системою фундаментально-філософських знань
про педагогічний феномен чи процес, що розкриває його сутність,
зміст, особливості, а також технологію впровадження її
в соціокультурну сферу життя. Біополітичну філософсько-освітню
концепцію в сучасному громадянському суспільстві
автор розглядає як складну, багатоаспектну, цілеспрямовану,
динамічну систему теоретико-методологічних і методико-технологічних
знань, рекомендовану до застосування в
наукових дослідженнях об’єктів і процесів, характерних для
освітньо-виховної системи, а також як теоретичне підґрунтя
практичних розробок, програм, проектів у галузі освіти й виховання.
In the article the author developed a composite statement
biopolitical philosophical and educational concepts designed for
operation in conditions of national civil society. Emphasized
that any educational philosophical concept is complex, pragmatic,
dynamic system fundamentally philosophical knowledge
about pedagogical phenomenon or process that reveals its
essence, content, features, and implementation of technology
in the field of social and cultural life. Biopolitical philosophical
educational concept in modern civil society, the author sees
as a complex, multifaceted, focused, dynamic system of theoretical-methodological
and methodological and technological
knowledge, recommended for use in research facilities and processes
specific to education and educational system, as well as
the theoretical basis practical developments, programs and projects
in the field of education and training.