ВЛАДА ЯК ФЕНОМЕН КОМУНІКАЦІЇ

  • І. А. Лукiян Одеська міська рада
Ключові слова: влада, культура, комунікація, етатизм, політика, власть, коммуникация, этатизм, политика, communication, culture, etatism, politics, power

Анотація

У статті надається аналіз феномена влади як фактора
утворення політизованого комунікативного простору. Вказано
на тісний зв’язок влади й комунікації, яка є головним фактором
упровадження влади та її здійснення як інституції, як
механізму, оскільки тією чи іншою мірою влада спирається
на комунікацію та комунікативну культуру в цілому. Визначаються
культурологічні виміри проблеми комунікативної
презентації влади в пострадянському просторі. Розглянуто
комунікативний простір влади як феномен комунікативного
простору, що існує в режимі функціонування систем, які
виникли на теренах пострадянських реалій. Крім того, комунікативний
простір визначено як засіб презентації влади, її
трансформації й селекції. Образ політика характеризується
як комунікативний феномен – флеш-імідж.

 

The article is devoted to the analysis of the phenomenon of
power as a formation factor of the politicized communicative
space. There is indicated the close connection of power and com- munication, which is the main factor of power introduction and
its realization as an institution and as a mechanism. In fact power
leans on communication and in general on a communicative
culture. There is determined the culturological measuring of
the problem of power communicative presentation in post-soviet
space. Communicative space of power is considered as a phenomenon
of communicative space that exists in the conditions
of the functioning systems, that appeared in post-soviet reality.
In addition, communicative space is explicated as means of power
presentation, its transformation and selection. Herewith the
character of politician is character described as the communicative
phenomenon – corporal image.

Біографія автора

І. А. Лукiян, Одеська міська рада

аспірант кафедри філософії
Національного університету «Одеська юридична академія»,
заступник начальника юридичного управління
Департаменту комунальної власності

Опубліковано
2018-10-31
Як цитувати
ЛукiянІ. (2018). ВЛАДА ЯК ФЕНОМЕН КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (10), 79-82. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.373