АНТРОПОЛОГІЯ ВІДЕОГРИ:

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ

  • Н. О. Стратонова Національний університет водного господарства та природокористування
Ключові слова: віртуальна реальність, комп’ютерна гра, РПГ, ескапізм, квазірелігія, виртуальная реальность, компьютерная игра, эскапизм, квазирелигия, virtual reality, computer game, RPG, escapism, quasi-religion

Анотація

Мета статті – проаналізувати особливості формування
ідентичності в комп’ютерному ігровому просторі. У статті
окреслено основні характеристики поняття «віртуальна
комп’ютерна гра», проаналізовано особливості ММОРПГ і
РПГ-ігор. Подано аналіз процесу самоідентифікації гравця й
розкрито типи ідентичності суб’єкта як вияв множинності в
просторі віртуальних комп’ютерних ігор.

 

The purpose of this article is to analyze the particular properties
of indentity formation on computer gaming space. This
study outlines the main characteristics of the concept of ‘virtual
computer game’, analyzes the features of RPG and MMORPG
games. The author analyzes the process of gamer’s self-identification
and reveals the subject’s types of identity as a manifestation
of multiplecity in virtual space of computer games.

Біографія автора

Н. О. Стратонова, Національний університет водного господарства та природокористування

кандидат філософських наук, доцент,
доцент кафедри філософії

Опубліковано
2018-11-01
Як цитувати
Стратонова, Н. (2018). АНТРОПОЛОГІЯ ВІДЕОГРИ:. Актуальні проблеми філософії та соціології, (10), 150-152. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.392