ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ ПРОФЕСІОНАЛІВ З ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ:
ФІЛОСОФІЯ І ПРАКТИКА
Анотація
У статті представлено аналіз принципів та програм підготовки
фахівців і менеджерів з інноваційної діяльності у
розвинених країнах та формування пропозицій щодо вдосконалення
вітчизняної освітньої практики. Як відмінності
успішних західних освітніх програм підкреслено такі: орієнтація
на підготовку дорослих в рамках короткотермінових
курсів, реалізація прикладної діяльності в групах при підтримці
тренера в умовах моделювання реальних виробничих
процесів, спрямованість на розвиток інноваційної свідомості
та культури. Обґрунтовано, що наявна в Україні система
підготовки до інноваційної діяльності, яка спирається на магістерські
програми, не може задовольнити потребу сталого
економічного зростання і має бути трансформована в дієву
систему бізнес-освіти.
The article represents the analysis of principles and
training programs for professionals and managers in innovative
activity in the leading countries and the proposals for national
educational practice improving. As differences of successful
western education programs author highlights the following:
focusing on preparing adults under short-term courses,
implementation of applied activity in groups with a trainer’s
support in conditions of real production processes modeling,
attention to the development of innovative consciousness and
culture. It is emphasized that Ukrainian current system of
training for innovations, which grounds on master’s programs,
can’t meet the need for sustainable economic growth and should
be transformed into an effective system of business education.