КУЛЬТУРА МЕДІАРОЗМАЇТТЯ ЯК ГОРИЗОНТ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ

  • Ю. Д. Доброносова Національний транспортний університет
Ключові слова: медіакультура, медіарозмаїття, мережеве суспільство, нові медіа, медіа комунікація, медиакультура, медиаразнообразие, сетевое общество, новые медиа, медиакоммуникация, media culture, media variety, network society, new media, media communication

Анотація

У статті визначено медіарозмаїття як характерну особливість
сучасної медіакультури, виявлено перспективи
розуміння медіарозмаїття як важливого чинника самоідентифікації
та її смислового горизонту. На основі аналізу характерних
тенденцій у медіакультурі автор звертає увагу
на те, що розвиток медіакультури сучасності пов’язаний із
поступом нових медіа й цифрової техніки та нових повсякденних
комунікативних практик. Нові медіа є новим етапом
у розвитку масової комунікації, співіснують із медіа попередніх
століть, і різні покоління медіа творять складні мультимедійні
мережі. Пропонуються дві головні тези: по-перше,
нині медіадосвід стає рушійною силою самоідентифікації й
суб’єкт є частиною медіасередовища; по-друге, сучасний медіадосвід
є мультимедійним і поліфункціональним.

 

The paper defines media variety as a characteristic feature of
modern media culture and discoveries the prospects of understanding
media variety as an important factor of self-identification and
its semantic horizon. On the basis of analyzing the characteristic
trends of the media culture, author highlights that the development
of modern mediaculture is associated with the progress of
new media and digital technology and new everyday communication
practices. New media is a new stage in the development of
mass communication, its co-exist with media of previous centuries
and different generations of media create complex multimedia networks.
The article brings forth two main theses: firstly, now media
experience becomes the driving force of self-identification and the
subject is part of the media sphere; secondly, the modern mediaexperience
is multimedial and multifunctional.

Біографія автора

Ю. Д. Доброносова, Національний транспортний університет

кандидат філософських наук, доцент,
доцент кафедри філософії та педагогіки

Опубліковано
2018-11-16
Як цитувати
Доброносова, Ю. (2018). КУЛЬТУРА МЕДІАРОЗМАЇТТЯ ЯК ГОРИЗОНТ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (13), 28-30. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.502