ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ВЕЛИКОГО БІЗНЕСУ ЯК ЕЛІТ-СУБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ЇХ СОЦІАЛЬНІ ЗАМІРИ

  • Є. В. Сірий старший науковий співробітник науково-дослідної частини факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор соціологічних наук, доцент
Ключові слова: трансформації, соціальні актори, еліта, власники капіталу, бізнес-сегмент, легітимізація, трансформации, социальные актеры, элита, владельцы капитала, бизнес-сегмент, легитимизация, transformation, social actors, elite, capitalist, business-segment, legitimization

Анотація

В аспекті вивчення окремих компонентів соціальної ієрархії українського суспільства зосереджена увага на поведінці еліт як однієї з рушійних сил системних трансформацій. У межах дослідження висвітлюються його теоретико-методологічні засади, вибудовується дослідницький алгоритм операціоналізації з використанням таких спеціальних методів: альтиметричний (приналежність особи або групи до владної еліти згідно з їх позицією в офіційній структурі влади), аналіз інформації про об’єкт дослідження в ЗМІ, аналіз ухвалення рішень (десизійний підхід дослідження еліти) та ін.

 

In the aspect of study of the individual components of the social hierarchy of the Ukrainian society focused attention on the behavior of elites, as one of the driving forces of systemic transformation. In this study highlights its theoretical and methodological foundations, to build a research algorithm operationalization using special techniques, in particular: altimetry method (individual or group belonging to the ruling elite in their official positions in the power structure), the analysis of information about the object of research in the media analysis decision-making and others.

Біографія автора

Є. В. Сірий, старший науковий співробітник науково-дослідної частини факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор соціологічних наук, доцент

старший науковий співробітник науково-дослідної частини факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор соціологічних наук, доцент

Опубліковано
2018-07-30
Як цитувати
Сірий, Є. (2018). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ВЕЛИКОГО БІЗНЕСУ ЯК ЕЛІТ-СУБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ЇХ СОЦІАЛЬНІ ЗАМІРИ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (3), 116-122. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.57