ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ

  • Л. М. Романкова ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Ключові слова: виховання студентської молоді, виховний простір ВНЗ, соціальна проблема, соціальна потреба, соціальне протиріччя, воспитание студенческой молодежи, воспитательное пространство вуза, социальная проблема, социальная потребность, социальное противоречие, education of students, educational space of universities, social issues, social needs, social contradictions

Анотація

У статті зазначається, що пошук шляхів удосконалення
виховання студентської молоді в контексті формування Світового
суспільства знань є соціальною проблемою. Соціальне
виявляється в бутті як тотальний процес обміну діяльністю
між людьми, що виявляє й утверджує себе на практиці шляхом
колективізму. Найближчим до студентства є освітній
простір ВНЗ, у якому на період навчання капсулітизується
його життєдіяльність. Універсальною організаційною формою
для забезпечення нормальної течії життя студентської
молоді є соціальний організм країни, а в цьому разі – планетарний
соціальний організм. Доведення соціального проблемного
характеру виховання студентства відбувається за
ланцюгом: соціальна необхідність – соціальна потреба – соціальний
інтерес – соціальна суперечність. Перелічені елементи
становлять архітектоніку явища «формування виховання
студентства в контексті становлення Світового суспільства
знань» як соціальної проблеми і «надають» їй такого фундаментального
атрибута, як об’єктивний характер.

 

The article argues that a search for improving student personality
development programs in the context of building a
Global Knowledge Society is a social problem. The social manifests
itself as a total process of human interchange which institutes
itself through collectivism. Students’ life is centered
around their higher educational institutions throughout the
course of study. The country’s social organism, or more appropriately,
the global social organism, is regarded as a universal
organizational form which secures a decent life for student
youth. The author argues that student personality development
is a social problem by analyzing the following phenomena: social
necessity, social need, social interest, social controversy.
The above-mentioned elements constitute the architectonics of
student personality development programs in the context of
building a Global Knowledge Society as a social problem and determine
its fundamental objective character.

Біографія автора

Л. М. Романкова, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

кандидат психологічних наук, доцент,
завідувач відділу виховної та психолого-педагогічної роботи

Опубліковано
2018-12-05
Як цитувати
Романкова, Л. (2018). ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (16), 113-118. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.634