СТРУКТУРА ЛІТЕРАТУРНОГО РИНКУ В УКРАЇНІ ТА МІСЦЕ Й РОЛЬ ЛІТЕРАТУРНОГО МЕНЕДЖЕРА

  • О. О. Гончар магістр культурології, асистент мистецького напрямку Українського кризового медіа-центру
Ключові слова: літературний ринок, літературний менеджмент, культурний менеджмент, структура літературного ринку, литературный рынок, литературный менеджмент, культурный менеджмент, структура литературного рынка, literary market,, literary management, cultural management, structure of the literary market

Анотація

У статті розглядається процес формування літературного арт-ринку в Україні. Зокрема, подана авторська структура взаємодії гравців літературного ринку: Автор {перекладач, ілюстратор, літагент} – Видавництво {канали дистрибуції книги, бібліотеки, комунікаційні платформи (фестивалі, Інтернет-платформи), ЗМІ, літкритики} – Читач. Представлені можливі механізми співпраці гравців: механізми внутрішньої взаємодії (між гравцями літринку); механізми зовнішньої взаємодії (міжгалузева співпраця); співпраця літератури й бізнесу (відповідних гравців ринку); міжнародна співпраця (міжнародні літературні проекти). Окрім того, виокремлено процес становлення літературного менеджменту та запропоновано дефініцію літературного менеджменту. Розглянуто вплив, місце літературного менеджменту в літературному ринку. Окреслено роль літературного менеджера під час реалізації проектів: посередник, медіум (провідник); представник галузі перед галузями культури, сферами бізнесу, державним сектором.

 

The article deals with the formation of the literary artmarket in Ukraine, presents the author’s structure of the interaction of literary market players: Author {translator, illustrator, literary agent} Publisher {channels of distribution books, libraries, communication platforms (festivals, internet platform), the media, literary criticism} Reader. We present the possible mechanisms of cooperation of players: mechanisms of internal communication (between players literary market); external mechanisms of interaction (crosssectoral cooperation); cooperation and business literature (relevant players in the market); іnternational cooperation (international literary projects). Also highlighted the processes of formation of literary management, given the definition, features a literary management. Place of management of the literary in a literary market. It defines the role of the literary manager for projects: intermediary, medium (conductor); industry of culture, business area, the public sector.

Біографія автора

О. О. Гончар, магістр культурології, асистент мистецького напрямку Українського кризового медіа-центру

магістр культурології, асистент мистецького напрямку Українського кризового медіа-центру

Опубліковано
2018-09-14
Як цитувати
Гончар, О. (2018). СТРУКТУРА ЛІТЕРАТУРНОГО РИНКУ В УКРАЇНІ ТА МІСЦЕ Й РОЛЬ ЛІТЕРАТУРНОГО МЕНЕДЖЕРА. Актуальні проблеми філософії та соціології, (6), 45-48. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.191