МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЇ РЕКЛАМИ

  • А. А. Согорін кандидат соціологічних наук, докторант кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету
Ключові слова: методологія, соціологія реклами, метод наукового пізнання, теоретична концепція, методологічна категорія, методология, социология рекламы, метод научного познания, теоретическая концепция, методологическая категория, methodology, methodology of sociological research, sociology of advertising, theoretical concept, methodological category

Анотація

Согорін А. А. Методологія дослідження соціології реклами. – Стаття. Методи є основою науковості результатів дослідження соціології реклами. Соціологія реклами є відносно новим напрямом досліджень у соціологічній науці, тому розроблення проблеми її методологічного забезпечення є перспективним і актуальним. У статті подано характеристику основних методологічних категорій, концепцій, теорій, методів і підходів, які є важливими в процесі соціологічного вивчення реклами як соціального явища. Характеризуються такі методологічні особливості соціології реклами, як вивчення цінностей у рекламній діяльності, окремих видів реклами (політичної, соціальної). Зазначається, що досягнення дослідницьких завдань у сфері практичної соціології реклами має здійснюватись із використанням таких методів соціологічного дослідження, як опитування (анкетування, інтерв’ю), соціальний моніторинг, експертне опитування, аналіз документів, метод вторинного аналізу результатів соціологічних досліджень.

 

Sogorin A. А. The methodology basis of sociology advertising research. – Article. The article determines the fundamental place of methodology in sociological research of advertising as a social activity. Article describes methodology as a part of research in which the main functions of science are realised – descriptions, explanations and predictions. The article describes the methodological characteristics of the main categories, concepts, theories, methods and approaches that are important in the sociological study of advertising as a social phenomenon. Such methodological features of the sociology of advertising are characterized: the study of values in advertising, certain types of advertising (political, social). It is noted that the achievement of research tasks in the field of practice sociology of advertising should be carried out using techniques such as a survey of sociological studies (questionnaires, interviews), social monitoring, expert survey, document analysis, method of secondary analysis of the results of sociological research.

Біографія автора

А. А. Согорін, кандидат соціологічних наук, докторант кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету

кандидат соціологічних наук, докторант кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету

Опубліковано
2018-10-01
Як цитувати
Согорін, А. (2018). МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЇ РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми філософії та соціології, (6), 141-144. https://doi.org/10.32837/apfs.v0i.215